Sunday, January 2, 2011

sedih..

baru seminggu lalu berita pemergian seorang junior SUKSIS maut akibat eksiden..tp mlm ni aku d kejutkn lg dgn pemergian seorg rakan..dia meninggal dunia juga d sbb kn kemalangan jln raya semasa prjalanan balik dr kg arwah di terengganu balik ke ukm..brcuti smpena cuti tahun baru..masa dan punca kemalangan masih tidak d ketahui..aku pd mulanya tdk mempercayai berita tersebut..tp akhirnya redha dgn kehendak Ilahi..sesungguhnya dari Dia kita datang dan dari Dia juga kita pergi..

aku ngan arwah knl time kelas hubungan etnik..masa tu klu tak silap aku thn 1 sem 2 aku d ukm..tu pn jd rapat sbb kmi bt asigmen stu kump..arwah sgt kmited dgn tugasan kta org..tp x susa la sgt sbb asigmen tu brkait rapat dgn course yg aku ambl..arwah seorg yg lemah lembut dn kurang brckp..aku trbaca berita pemergiannya apb trbaca seorg facebook kwn yg juga coursemate aku..dia la yg amat rapat ngan arwah sbb bilik mrk brdekatan/brjiran..

sllu la jmpa dia time kt fac, cafe..msuk sem ni blum sempat lg jmpa arwah..ye la kn sem pn bru 2 hari stat..ada yg blk awl ada blk lmbt..kehilanganya scr tiba2 amat mengejutkn aku..sbg hambaNya kita hnya mampu brdoa agar rohnya dicucuri rahmat dan semoga ditempatkn dlm golongan org yg beriman..al-Fatihah..


No comments:

Post a Comment